Subject: Infopäring
From: "Erika Padrik" <[email-masked]>
To: "ria uldmeil" <[email-masked]>, "Automaatvastus" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 11:27:33 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Tere

Palun informatsiooni Euroopa Liidu riikide vahel digiallkirjastatud
dokumentide aktsepteerimisega seoses.

Täpsemalt, kui on esitatud dokument, mis ei valideeru Eesti DigiDoc4
tarkvaras (punasega tähistatud vastus - allkiri ei ole kehtiv), kuid
valideerub Euroopa Komisjoni valideerimisleheküljel:
https://ec.europa.eu/digital-building-blocks/DSS/webapp-demo/validation.
(Validation results:TOTAL_PASSED)

Küsimus on, et kui Euroopa Liidu siseriiklikud aktid on vastuolus Euroopa
Liidu õigustaktidega, siis millest on korrektne lähtuda?

Lugupidamisega

Erika Padrik

Peaspetsialist

Rahvastikutoimingute osakond

6457481